Przejdź do treści
Catálogo Colectivo

Catálogo Colectivo

  • Feedback
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
    • Sámegiella
    • Монгол
    • Māori
Wyszukiwanie zaawansowane
Page will reload when a filter is removed. Usuń filtry
Applied Filters:
Podobne hasła: Remove Filter Identidad (concepto filosófico)
Page will reload when a filter is removed.
Usuń filtry
Pokaż filtry (1)
Podobne hasła: Remove Filter Identidad (concepto filosófico)
  • ¿Por qué enseño como enseño...
  • Cytować
  • Wyślij emailem
  • Drukuj
  • Eksportuj rekord
    • Eksportuj do RefWorks
    • Eksportuj do EndNoteWeb
    • Eksportuj do EndNote
    • Eksportuj do MARC
    • Eksportuj do MARCXML
    • Eksportuj do RDF
    • Eksportuj do BibTeX
    • Eksportuj do RIS
  • Odnośnik bezpośredni
¿Por qué enseño como enseño? : tres actividades para aprender ciencias /

¿Por qué enseño como enseño? : tres actividades para aprender ciencias /

Opis bibliograficzny
1. autor: Gómez Crespo, Miguel Ángel
Kolejni autorzy: Pozo, Juan Ignacio (Redaktor), Gutiérrez, María Sagrario (Redaktor), Martín Díaz, María Jesús (Redaktor)
Format: Libros Digitales
Język:hiszpański
Wydane: Madrid : Ediciones Morata, 2017.
Hasła przedmiotowe:
Science > Study and teaching.
Teaching.
Ciencias.
Enseñanza.
Libros electrónicos.
Dostęp online:https://elibro.net/ereader/elibrounam/116179
  • Egzemplarz
  • Opis
  • Podobne zapisy
  • Wersja MARC

Internet

https://elibro.net/ereader/elibrounam/116179

Podobne zapisy

  • Actividades didácticas en las aulas y en los centros y rendimiento y actitud ante la ciencia en el informe PISA 2006 Memoria-Informe final /
    od: Escudero Escorza, Tomás
    Wydane: (2010)
  • Cómo leer La Ciencia para Todos : géneros discursivos /
    Wydane: (2009)
  • Enseñanza y aprendizaje de las ciencias en debate.
    od: Macedo, Beatriz
    Wydane: (2019)
  • Enseñanza y aprendizaje de las ciencias en debate.
    od: Macedo, Beatriz
    Wydane: (2019)
  • Enseñanza y aprendizaje de las ciencias en debate.
    od: Macedo, Beatriz
    Wydane: (2019)

Opcje wyszukiwania

  • Historia wyszukiwania
  • Wyszukiwanie zaawansowane

Dalsze opcje

  • Przeglądaj katalog
  • Przeglądaj alfabetycznie
  • Przeglądaj kanały

Pomoc

  • Wskazówka do wyszukiwania
  • Presentación
  • Contacto Mgter. José Luis Yainikoski