Léim chuig an ábhar
Catálogo Colectivo
Catálogo Colectivo
Aiseolas
Teanga
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Gach réimse
Teideal
Teideal irise
Údar
Ábhar
Gairmuimhir
ISBN/ISSN
Clib
AIMSIGH
CASTA
Athshocraigh na scagairí
Institiúid:
Universidad Nacional de Misiones
Topaicí molta:
Psychology
AGUS
Psychotherapy
Athshocraigh na scagairí
Taispeáin scagairí (3)
Institiúid:
Universidad Nacional de Misiones
Topaicí molta:
Psychology
AGUS
Psychotherapy
Cuardaigh
Caminando juntos
Luaigh é seo
Seol é seo mar r-phost
Priontáil
Easpórtáil taifead
Easpórtáil chuig RefWorks
Easpórtáil chuig EndNoteWeb
Easpórtáil chuig EndNote
Easpórtáil chuig MARC
Easpórtáil chuig MARCXML
Easpórtáil chuig RDF
Easpórtáil chuig BibTeX
Easpórtáil chuig RIS
Buan-nasc
Caminando juntos
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoirí:
Leguizamón, Agustina Itati
,
Le Gall, Luis, dir
,
Soria, Silvia, co dir
Formáid:
Trabajo Final de Grado
Ábhair:
FORMACION DE DOCENTES DE EDUCACION ESPECIAL
EDUCACION ESPECIAL
PLAN DE ESTUDIOS
EDUCACION INTEGRADORA
PROYECTO DE EDUCACION
CLASE
TECNICA DIDACTICA
PRACTICA PEDAGOGICA
PAPEL DEL DOCENTE
TALLER (METODO PEDAGOGICO)
Rochtain ar líne:
Ver en el OPAC del Koha
Stoc
Cur síos
Míreanna comhchosúla
Amharc foirne
Ar líne
Ver en el OPAC del Koha
Sonraí sealbhúcháin ó
Cóip 2168T
L521 Educación Especial
Níl fáil ar an stádas beo
Míreanna comhchosúla
Aprendiendo juntos
de réir: Smalakies, Sandra Noemí, et al.
Juntos aprendemos
de réir: Fredrich, Claudio Antonio, et al.
Mis prácticas educativa acompañamiento pedagógico en la sala de cinco años del nivel inicial
de réir: Bordaquievich, Karina Elizabeth, et al.
Informe final intervención pedagógica de mi prácatica profesional docente y tecnológica
de réir: Dengler, Rosalía Beatriz, et al.
Aprendiendo a enseñar
de réir: Da Silva, Claudia Marcela, et al.